احمدی‌نژاد استقلالی‌است یاپرسپولیسی؟

در این مدت بارها در خصوص استقلالی و یا پرسپولیسی بودن رئیس جمهور اخباری منتشر شده ولی هنوز هم کسی مطمئن نیست که او طرفدار کدام تیم است.


اهالی فوتبال به خوبی از علاقه محمود احمدی نژاد به این رشته آگاهی دارند و حضور وی در اردوهای تیم ملی و چندین بار پا به توپ شدن در کنار ستاره‌های فوتبال از جمله دلایل آنهاست.

محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس اما در گفت و گوی نوروزی با هفته نامه پنجره، ناخواسته به این سوال جواب داده است.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سوال که می گویند رئیس جمهور علاقه وافری به ورزش و فوتبال داشته و سابقه ورود به جزئی ترین مسائل را نیز دارد و آیا تا به حال با همچین مسئله‌ای مواجه شده اید؟ پاسخ جالبی داد: « بله ایشان چند بار برای من کری خواند‌ه‌اند!»رویانیان وقتی متوجه شد که ناخواسته علاقه رئیس جمهور به استقلال را لو داده است در پاسخ به این سوال که «پس صحت دارد که استقلالی است؟» سعی کرد از توجه رئیس جمهور به پرسپولیس بگوید و پاسخ داد: نمی دانم.(باخنده) چند باری هم به خاطر نتایج بد پرسپولیس به من تذکر دادند و ابراز ناراحتی کردند.

دهمین دعوت رسمیاز دکتر لنکرانی و دکتر جلیلی برای کاندیداتوری

بیش از 1600استاد،دانشجو و طلبه استان فارس: هر دوی شما مصداق گزینه "اصلح" هستید/ مردم مانع بسط قدرت کانون های قدرت، ثروت، فتنه و انحراف خواهند شد
دعوت های نخبگان سراسر کشور از  دکتر کامران باقری لنکرانی و دکتر سعید جلیلی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری دهم ادامه دارد و در آخرین مورد بیش از 1600 نفر از نخبگان استان فارس، با تنظیم دعوتنامه ای خطاب به این دو چهره گفتمانی، رکورد جدیدی در دعوت از آنها ثبت کردند.پس از آنکه دانشجویان دانشگاه های  تهران، علم و صنعت، شهید چمران اهواز، صنعتی شریف، غرب استان مازندران، نوشیروانی بابل، علوم پزشکی مشهد و مدرسه معصومیه قم طی نامه های جداگانه از سعید جلیلی و کامران باقری لنکرانی برای حضور در انتخابات دعوت کردند، اساتید، طلاب، دانشجویان، دانش آموختگان و نخبگان استان فارس نیز طی نامه ای جداگانه، از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دولت نهم و دبیر شورای عالی امنیت ملی خواستند در این عرصه خطیر حضور داشته باشند.
 
در بخشی از این نامه آمده است:
 "در این برهه حساس از شما دعوت می گردد یکی از شما بزرگواران، در عرصه خطیر انتخابات ریاست جمهوری، خود را در معرض انتخاب ملت رشید ایران اسلامی قرار دهید تا حق انتخاب اصلح برای مردم خوب، صبور و عدالت خواه ایران اسلامی با حضور تان، مهیا گردد."
 
در ادامه متن کامل و اسامی امضا کنندگان این نامه را که نسخه‌ای از آن در اختیار رجانیوز قرار گرفته است، می‌خوانید:

ادامه مطلب ...