مشایی: چیزی غیر از ولایت فقیه در ذهن و روحم وجود ندارد


اسفندیار رحیم‌مشایی در مراسم سوگواری شهادت حضرت امام‌هادی (ع) گفت: باوجود این‌که اسرائیل و انگلیس یکی از یکی بدتر هستند، شاهد بودیم برخی رسانه های داخلی که از بیت‌المال هم استفاده می‌کنند، با استناد به این رسانه‌ها، یک خبر دروغ و انحرافی را منتشر کردند که این شرعاً صحیح نیست.

مشایی با تکذیب این خبر منتشرشده، افزود: ما که پیوسته در مظان اتهام و اهانت هستیم؛ دیگر چرا از یک شبکه و رسانه انگلیسی که هدف آن شکاف بین ملت‌هاست، خبر منتشر می کنید؟

مشاور رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: درحالی که ما به تمام اتهامات پاسخ دادیم، متأسفانه حرف ما به گوش همه نمی‌رسد.

مشایی در ادامه، با اشاره به سکوت طولانی‌مدت خود، گفت: ما دو سال است که سکوت عمیق و گسترده کرده‌ایم. ما می‌دانستیم و می‌دانیم برنامه چیست و در آینده پشت‌پرده بعضی چیزها را خواهیم گفت.

رئیس دبیرخانه جنبش عدم تعهد افزود: امیدواریم با فضایی که در کشور پیش خواهد آمد، خیلی از مسائل را با مردم در میان بگذاریم و از آن‌ها پنهان نکنیم.

مشاور رئیس‌جمهور در توضیح این سکوت نیز اظهار داشت: فلسفه سکوت ما این است که ما از طراحی‌های آن‌ها باخبر بودیم و می‌دانستیم که آن‌ها قصد دارند تصویری بسیار مشوش و نادرست از ما ارائه کنند تا با برخوردهای بد و نهایتاً حذف ما، راه احمدی‌نژاد ادامه پیدا نکند.

مشایی تصریح کرد: ما سکوت کردیم و کنار رفتیم تا اصحاب دروغ و فریب و تهمت و کینه بیایند و در این میدان تاخت و تاز کنند؛ ولی در نهایت غبار بر آن‌ها نشست و باید در پیشگاه ملت پاسخگو باشند.

رئیس دبیرخانه جنبش عدم تعهد درباره احمدی‌نژاد گفت: ما تحت مدیریت فرزند شجاع و برادر رشید ملت ایران هستیم. احمدی‌نژاد طلای 24 عیار است.

مهندس مشایی با بیان این‌که ولایت فقیه قابلیت عرضه به تمام دنیا را دارد، افزود: من 18 سال داشتم که با امام آشنا شدم و چیزی غیر از ولایت فقیه در ذهن و روحم وجود ندارد.

مشاور ارشد رئیس‌جمهور در خاتمه اظهار داشت: ما برای سرمایه‌گذاری و دوام آمده‌ایم؛ ما فرصت زایش انقلاب و رویش جمهوری اسلامی هستیم؛ چراکه آمده‌ایم بمانیم و به جلو برویم. باید صبر و حوصله کنید. وقت، بسیار و راه، روشن است. محکم با هم می‌رویم. «بهار آمده برای اینکه باشد.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد