برکناری رئیس جنجالی دانشگاه خوزستان

وزیر علوم با صدور حکمی سرپرست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان منصوب کرد

دکتر کامران دانشجو وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی دکتر عبد الامیر معزی را به عنوان سرپرست جدید دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان منصوب کرد.

در بخشی از حکم انتصاب سرپرست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی رامین آمده است: امید است با اتکا به عنایات الهی و جلب مشارکت مسئولان استان و بهره گیری از تجارب اعضای هیأت علمی و همکاران متعهد در تحقق اهداف تبیینی در برنامه تقدیمی به مجلس شورای اسلامی موفق و موید باشید.

دکتر عبد الامیر معزی عضو هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز بوده و پیش از این معاونت اداری و مالی این دانشگاه را عهده دار بوده است.

پیش از این سرپرستی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان بر عهده دکتر عبدالعظیم آجیلی بود.

اعتراضات عمده به آجیلی و درخواست تغییر او از سوی نماینده خرم آباد از آنجا آغاز می‌شود که بر اساس اطلاعات مندرج در سایت دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان مسوولان آن دانشگاه به دنبال جذب دانشجویان بومی در آزمون کار‌شناسی ارشد هستند و به نقل از معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه رامین در سایت دانشگاه عنوان شده است: «زمان برگزاری آزمون ورودی کار‌شناسی ارشد ویژه متقاضیان بومی استان خوزستان در حال بررسی و متعاقبا از طریق همین سایت اعلام می‌گردد».

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد