شنیده ها از گزینه های جدید استانداری خوزستان

پس از اینکه در چند هفته اخیر با تغییر چند استاندار شایعه تغییر استاندار خوزستان نیز جزء احتمالات برشمرده می شد، ورود چند نماینده خوزستان به گود و انتقاد شدید از استاندار خوزستان فضا برای تغییرات در راس استانداری خوزستان جدی تر شد و شایعات و احتمالات رنگ و بوی دیگری گرفت.

ناصر سودانی، نماینده مردم اهواز خبر از  احتمال تغییر استاندار خوزستان  داد و امروز هم نماینده جوان خرمشهر با ادبیاتی حماسی و تند گفت که از دید ما استاندار خوزستان بایستی هر چه سریعتر جابجا شود و دولت هر چه زودتر گزینه جایگزین معرفی کند.

از گوشه و کنار سایر نمایندگان هم اظهاراتی را مطرح می کنند که احتمال می رود بزودی عده ای دیگر از نمایندگان هم انتقادات خود را صریح تر بیان کنند.

این بحث ها زمینه ساز مطرح شدن احتمالاتی بر سر جانشینی استاندار خوزستان در محافل مختلف شده است. هفته گذشته یکی از رسانه های استان بوشهر  از مطرح بودن عسگر جلالیان نماینده سابق آن استان  به عنوان گزینه استانداری خوزستان خبر دادند.

چند روز پیش هم  خبر از نزدیک شد ن علی عزتی فرماندار اسبق باغملک،اندیمشک و دشت آزادگان و نماینده مجلس هشتم به استانداری خوزستان شنیده شد. عزتی در سال 86 قبل از انتخابات مجلس هشتم  مدیرکل مالی و اداری استانداری خوزستان بوده و اکنون پس از پایان مجلس هشتم باید به استانداری خوزستان بازگردد.

اما امروز گزینه ای دیگر از سوی برخی منابع اعلام شد که در صورت تغییر و تحول می تواند شانس بیشتری برای ورود به ساختمان استانداری داشته باشد. سردار مهندس طه طاهری ، جانشین دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر است که پیش از این مدیرعاملی شرکت دخانیات ایران و ریاست پژوهشکده اطلاعات و معاون پیشین نیروی انتظامی را برعهده داشته است.

به هرحال به گفته یکی از نمایندگان مردم خوزستان، هیچ کس جز رییس جمهور نمی داند که استاندار تغییر خواهد کرد و یا خیر، پس باید منتظر ماند و  دید که آیا حجازی به مانند پنج سال گذشته می تواند این کرسی را حفظ کند و یا تقدیر برای خوزستان استاندار دیگری را رقم خواهد زد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد