پورفرخی می رود / سیدباقر احمدی ثنا مدیرکل میراث می شود

ا پیشنهاد و پیگیری فعالان فرهنگی استان ،جمعی از نمایندگان مجلس و چهره های اجرایی خوزستانی در پایتخت، سیدباقر احمدی ثنا از یادگاران ۸ سال دفاع مقدس ،یاردیرینه شهداء و از نخبگان فرهنگی حوزه ادبیات مقاومت کشور بعنوان گزینه جدی ریاست سازمان میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی استان خوزستان مطرح و احتمالا در آینده نزدیک حکم مدیرکلی وی صادر خواهد شد.

بدون تردید حضور شخصیت های ارزشمندی نظیر مهندس سیدباقر احمدی ثنا در سطوح مدیریت کلان استان فرصت بسیار خوب و مناسبی است که ضمن اتکا به مدیریت بومی باعث شکوفایی این حوزه و همچنین گسترش گردشگری دفاع مقدس در استان خوزستان خواهد شد .

سالانه حدود ۲ میلیون گردشگر داخلی در قالب کاروان های راهیان نور وارد استان ما می شوند.سیدباقر ضمن آشنایی کامل با توانمندی های استان در بخش گردشگری و ارتباط با نخبگان علمی و فرهنگی می تواند تحول بزرگی را در مدیریت گردشگری و میراث فرهنگی خوزستان ایجاد نماید.

خوزستان با چند هزار محوطه باستانی بهشت باستان شناسان است که از معضلاتی همچون نداشتن موزه ها به مقدار کافی که نشان دهنده چکیده تمدن این منطقه است رنج می برد که امیدواریم مدیران میراث فرهنگی به رفع این معضل اهتمام ورزند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد