جریان هاشمی بدنبال ریاست جمهوری علی مطهری

بی باک نیوز نوشت: چند سالی است که جریان هاشمی رفسنجانی اجازه جولان در پاستور را به میزان گذشته پیدا نکرده و دستشان برای فشار بر روی برخی شاسی ها به کلی قطع شده است از همین رو این جریان برای بازگشت دوباره به پاستور چندین فرد را برای ورود به عرصه کاندیداتوری انتخابات آتی ریاست جمهوری آماده نموده است.

جریان هاشمی رفسنجانی و نفوذیان وی در جریان اصولگرایی یکسال مانده به انتخابات ریاست جمهوری یازدهم بدین نتیجه رسیده اند که علی مطهری بخاطر عدم ثبات فکری و اظهار نظرهای جنجالی اش می تواند بعنوان یکی از گزینه های اصلی آنها برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم باشد.


شنیده های خبرنگار "بی باک" حاکی است که بعد از شکست سنگین عموم کاندیداهای حامی هاشمی رفسنجانی در انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی، جریان هاشمی رفسنجانی و نفوذیان وی در جریان اصولگرایی بدین نتیجه رسیده اند که اگر در ماههای آتی نتوانند شرایط را به نفع برخی از افراد مورد نظر خود برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم تغییر دهند، آنگاه علی مطهری یکی از بهترین گزینه ها برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم می باشد که سادگی و عدم ثبات فکری علی مطهری می تواند این جریان را برای تسلط بر وی و تحقق اهدافشان بسیار یاری کند.

این جریان بدین نتیجه رسیده که انتساب علی مطهری به علامه شهید مطهری خود ابزاری مناسب برای جلب آرای برخی عوام بوده و از سوی دیگر، سخنان هتاکانه و جسارتهای مکرر وی علیه آرمانهای انقلاب، ارگانهای مقدس و بزرگان نظام، موجب محبوبیت او در بین اصلاح طلبان و نیروهای معاند نظام در داخل و خارج از کشور شده است از همین رو توهم این جریان مبنی بر جلب آرای قشر عوام جامعه که بعضا علی مطهری را آئینه تمام نمای علامه شهید مطهری تصور می کنند و همراه کردن اصلاح طلبان به نفع این نماینده هتاک، امید جریان هاشمی رفسنجانی را برای بازگشت دوباره به پاستور مضاعف کرده است.

یکی دیگر از دلایلی که باعث گردیده تا جریان هاشمی رفسنجانی حمایت از کاندیداتوری علی مطهری  را در دستور کار خود قرار دهد، قدرت طلبی این نماینده و وجود روحیات و اخلاقیات سران فتنه در او می باشد.

 بدیهی است که در شرایط حساس کشور، علی مطهری از جمله سیاسیونی است که برای پیروزی در انتخابات حاضر به زیر پا گذاشتن همه اصول، مبانی، قوانین و اخلاقیات می باشد که اعلام پیروزی وی قبل از پایان انتخابات دور دوم مجلس نهم  به سبک میر حسین موسوی از سران فتنه تنها یک نمونه از منش قدرت طلبی و دیکتاتوری وی می باشد که قطعا دارنده این روحیات، پتانسیل لازم برای فتنه گری و تحقق خواست دشمنان نظام و انقلاب را در آینده دارد.

گذشته از مسائل و دلایل فوق، جریان هاشمی از این رو مطهری را در کنار سایرافراد مورد نظر خود برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری مناسب دیده که در صورت شکست وی، براحتی بتواند از بار روانی و ضد تبلیغاتی این شکست شانه خالی کند و با طرح موضوع عدم انتساب مطهری به  جریان هاشمی،تاوان سنگینی ندهد.

گفتنی است، اتاق فکر جریان هاشمی رفسنجانی به این نتیجه رسیده تا با ورود چندین کاندیدای همسو با خود از جریانات مختلف سیاسی کشور به هر شکل ممکن مسند ریاست جمهوری را از گروههای مخالف خود  پس گیرد.

از سوی دیگر علی مطهری نیز به منظور قدردانی از نظر مثبت این جریان نسبت به خود و همچنین نمایش میزان آمادگی و قاطعیت خود برای تحقق اهداف این جریان ، حجم تخریب هایش علیه سپاه پاسداران، نهادهای مقدس و مسئولین نظام را بیش از گذشته نموده است و سعی دارد با سخنرانی ها  و اظهار نظرهای جنجالی خود علاوه بر جلب حمایت بیشتر جریان هاشمی و اصلاح طلبان، رضایت دولتهای استکباری و  غربی را نیز کسب کند که در همین راستا نطق میان دستور علی مطهری در جلسه علنی دیروز مجلس به خبر برتر رسانه‌های ضدانقلاب و بیگانه بدل شد و وی مورد تمجید اپوزیسیون خارج از کشور قرار گرفت.

بنابر گزارش خبرگزاریها، علی مطهری در نطق سیاسی جنسی دیروز خود علاوه بر توهین به رئیس جمهور و دولت، مدعی دخالت سپاه پاسداران در ‌حوزه‌های انتخابیه شده و گفت: ‌"دخالت سپاه پاسداران در بسیاری از حوزه‌های انتخابیه به منظور حمایت جدی از کاندیداهای مورد نظر این واقعیت را تأیید می‌کند".

به گزارش فارس، این ادعاهای مطهری بلافاصله در صدر اخبار رسانه‌های بیگانه و ضدانقلاب قرار گرفت و این رسانه‌ها بخش برتر سایت‌های خود را به پوشش این اظهارات مطهری اختصاص دادند.


بی‌بی‌سی فارسی رسانه وابسته به رژیم سلطنتی انگلیس خبر اول خود را به نطق علی مطهری اختصاص داد و با انتخاب تیتر "اعتراض علی مطهری به 'دخالت سپاه' در انتخابات مجلس نهم" نوشت: "علی مطهری، نماینده تهران در مجلس ایران با "مشهود دانستن" دخالت سپاه پاسداران در تعداد زیادی از حوزه‌های انتخابات مجلس گفت: "بسیاری از کاندیداهایی که چه در آن حوزه ها چه رای آوردند و چه رای نیاوردند این موضوع را تایید می‌کنند."

بی‌بی‌سی‌ فارسی همچنین نوشت: "انتقادات این نماینده مجلس، در شرایطی مطرح می‌شود که در پی برگزاری مرحله اول انتخابات نهمین دوره مجلس ایران، عده‌ای از نمایندگان مجلس هشتم در نطق‌های خود در صحن علنی به انتقاد از بروز "تخلف" در انتخابات پرداخته‌اند".

 


رادیو فردا رسانه سازمان جاسوسی آمریکا «‌CIA» نیز اظهارات علی مطهری را در اخبار برتر خود منتشر کرد و تیتری مشابه تیتر بی‌بی‌سی فارسی را برای این خبر انتخاب کرد.

رادیو فردا نوشت: "علی مطهری، نماینده مجلس شورای اسلامی، در نطق پیش از دستور روز یکشنبه خود سپاه پاسداران را متهم کرد که در انتخابات مجلس نهم دخالت کرده است و گفت که این دخالت، آفتی برای سپاه و نظام اسلامی است."

 


از سوی دیگر سایت رادیو کوچه وابسته به وزارت امور خارجه آمریکا با انتشار سخنان مطهری در جلسه امروز مجلس نوشت: علی مطهری، نماینده منتقد دولت در مجلس شورای اسلامی در نطق روز یک‌شنبه، 20 مه، خود در صحن علنی مجلس از دخالت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برخی از حوزه‌های انتخابیه مجلس نهم خبر داده است.

 


همچنین رادیو زمانه رسانه وابسته ‌سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی «موساد» در اقدامی مشابه سایت‌های مذکور به پوشش کامل اظهارات علی مطهری پرداخت و از قول وی نوشت: "احمدی‌نژاد و مشایی "تحریک جنسی" را آزاد کرده‌اند."

 


صحبت‌های امروز مطهری همچنین جزو موضوعات داغ سایت صهیونیستی بالاترین قرار گرفت و لینک مربوط به ادعاهای وی سومین لینک داغ این سایت صهیونیستی بود.

اظهارات امروز علی مطهری با واکنش گسترده چهره‌های سیاسی کشور روبرو شده است.

گفتنی است، علی مطهری یکی از معدود نمایندگانی است که سابقه فحاشی در صحن علنی مجلس و هتاکی صریح علیه بزرگان نظام و انقلاب را در کارنامه خود دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد